Bir kitabın nasıl başladığını ve nasıl bittiğini bazen anlayamazsınız. İlk kitaptan sonra bir ara vermek gibi bir hataya düşmüştüm. Ancak keşke direkt olarak okumaya başlasaymışım dedirtti başladığımda. İlk kitapta yarım kalan bir çok şey tamamlandı ancak bir çok ucu açık kısım kaldı. Bazen yazar bizi andan götürüp hayal dünyasına soktu ancak bunu ancak o hayal dünyası bittiğinde farkettim. Bir sonraki kitaba başlamak için sabırsızlanıyorum