Bilge Ö.

“Öldü, biliyorum ! Bilmediğimi mi sanıyorsun ? Ama onu yine de sevebilirim , değil mi? Bir insan öldü diye onu sevmekten vazgeçmek zorunda mısın , Tanrı aşkına ; özellikle de hayatta onlardan bin kez daha iyi kalpli bir insansa ?”
Sayfa 161·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öldükten sonra çiçeği kim ne yapsın ? Yani…
Sayfa 147·Kitabı okudu
… ama bana inanmadı. İnsanlar size hiç inanmıyorlar zaten .
Sayfa 40·Kitabı okudu
Hayat, kurallara göre oynanması gereken bir oyundur .
Sayfa 13·Kitabı okudu