Maximilian Wagner

Maximilian Wagner
@Gafo
Nefsini bilen: Rab’bini bilir .. Her kitapta kendini okur ..
Bir uyusam her şey geçer değil mi ? Geçer mi ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Yıldızlar, onun Allah yoluna kapanan dizlerini öperdi her gece.”
Aramızdaki nefret birden açığa çıkmıştı. Bana ihtiyacı olduğu için benden nefret ettiğini biliyordum, ben de ondan rica etmek istemediğim için nefret ediyordum.
Gökyüzü pırıl pırıldı. İçinde bembeyaz uçuşan yıldızlara göre karanlıktı ama yine de pırıl pırıldı; sanki orada muazzam bir ışığı örtmekte olan kadife bir perde vardı,sanki parıldayan yıldızlar sadece o perdedeki delikler ve yırtıklardı, o anlatılmaz aydınlık da oralardan sızıp öyle parlıyordu.

Maximilian Wagner

, bir kitap okudu
Puan vermedi·96 syf.·
Beğendi
·
2019 10. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma