Bazen kimseye bir kötülük yapmasanız da sizden nefret ediyor olabilirler çünkü herkes sizin gibi dünyaya bakmıyor bazıları insanları kendi çıkarları için bir merdiven gibi görür ve sizden bir şeyler alamadığı için nefret ederler
Güçlü olmaniz nefret için bir neden onlara göre
Fakat güç değil mesele sadece kendinizi sevmeniz bile bu nefret için bir bahane olabilir
Kendinize inanmaniz
Kendinizi simartmaniz
Başarılı olmanız
Niye benden nefret ediyorlar cümlesini kurdun belki de
Çoğu iyi niyetli insan yaşamıştır bunu
Çünkü iyilerin çevreyle sorunu yoktur ailesinde nasılsa diğer çevrede de öyledir oynamazlar iyilik,huzur,mutluluk peşinde olurlar zamanın, iyi insanın kıymetini bilirler
İletişim kurduğu insanın da kendisi kadar farkındalığı yüksek,iyi kalpli olduğunu zannedip yanılırlar