Merve Talay

Merve Talay
@Gaia90
Kötü insanlar neden etrafımızda dolanır sürekli sizi anarlar Çünkü zarar vermek istediği kişiyi izlemek ister onun özel hayatına yakın durmak Yakından daha iyi kontrol sağlamak gibi niyetlerle Yoksa sizi sevmeyenin çevrenizde olmasının ne gibi iyi tarafı olur ki Siz kendinizi sevdirmek icin uğraşmayın da kimseye bunun için borçlu değiliz Tabii ki kötü olmayın siz de İyi insan olmaya devam edin ama saflık derecesinde değil zihnen Biraz mantıklı olup bazen ciddi kararlar almak lazım
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanlarla iletişim kurmak güzeldir çoğu kez ama bazen kötü insanlara aynı şansı vermek ya da etrafinizda onlara bir yer açmak kendinizi mayınlı bir yere sokmak gibidir Herkes iyi değildir kimse oynamasın mümkünse herkese yaşlı, kadın,çocuk emanet edilmez Herkes iyi kalpli olsaydı eğer dünyada çocuklar ölmezdi
Yani
Benim de başıma geldi çok iyi davrandım çok hoşgörülü yeri geldi maddi manevi verici oldum ama aynı değişmiyor ve iyice seni üzmek senin hayatını kontrol etmek istiyor,kıskanıp zarar veriyorlar herkesi tanımak bazen iyi olmuyor deneyim olarak tabii ki sosyal olmak güzel ama seçici olmak da lazım
Neden
Bazen kimseye bir kötülük yapmasanız da sizden nefret ediyor olabilirler çünkü herkes sizin gibi dünyaya bakmıyor bazıları insanları kendi çıkarları için bir merdiven gibi görür ve sizden bir şeyler alamadığı için nefret ederler Güçlü olmaniz nefret için bir neden onlara göre Fakat güç değil mesele sadece kendinizi sevmeniz bile bu nefret için bir bahane olabilir Kendinize inanmaniz Kendinizi simartmaniz Başarılı olmanız Niye benden nefret ediyorlar cümlesini kurdun belki de Çoğu iyi niyetli insan yaşamıştır bunu Çünkü iyilerin çevreyle sorunu yoktur ailesinde nasılsa diğer çevrede de öyledir oynamazlar iyilik,huzur,mutluluk peşinde olurlar zamanın, iyi insanın kıymetini bilirler İletişim kurduğu insanın da kendisi kadar farkındalığı yüksek,iyi kalpli olduğunu zannedip yanılırlar
Nereden Nereye
İnsanlar ıssız ortamlarda dikkat etmeli mesaj güzel ya sonrası insanlar her zaman merkezden giderse tetikte olmalı kasabaliya köylüye guvenmemeli (saçmalik) yahut Maden işçilerinin korku filmlerindeki anlatımı gibi bir saçmalık Maden ocaklari oluyor bu filmlerde Nasıl bir değişimse adamlar dönüşüyorlar ya da çocukları CEO mutlu evinde maden ocakları tehlikeli bölge mi korku filmlerinde