Ben de otuz yaşında evleneceğim diye hesaplardim o zamanlar 18,19 yaşındaydım
Evlilik benim için çok önde gelen bir konu değildi bu çocukluktan beri böyleydi ama düşüncemde vardı
Benim amacım sevdiğim biri ile yol yürümekti ama evlenmedim
herkesin beklentisi farklı
Bazıları iyi bir işi varsa kültürü denkse hemen onay verip gidiyor bu yoldan
Çok düşünmüyor da
Bu da karakterler arası fark diyelim
Bazıları ise evi,arsası varsa gidiyor
Herkesin beklentisi farklı
Onların tercihi
Bize karışmak düşmez
Ama hani elestiri varsa bir cevap da olmalı
Ben ama şuna da inanmam birini sevmek yeter
Karşıdaki de aynı duyguda ve güvenilir olmalıdır
Ve emek vermeli ben seviyorum ben güzel severim bu ilişki yürür saçmalığı
Bu işler karşılıklı yürür