Keşke şimdi sabah olsaydı. Keşke şimdi ben taştan, duvardan yazın kokusunu alabilseydim. Radyoyu açıyorum. Haberler. Her şeyden habersizim. Bir adam bir kadını öldürmüş. Başka bir adam kendini öldürmüş. Sel basmış. Savaş devam etmekte. Kolluk güçleri kazanmış. Dünya yine aynı dünya. Susuyorum.
Fantastik bir kitap , Samanthanın hayal gücü eksikleri beklentileri ve isteklerini ele veriyor. Samantha muhtemelen asosyal bir kadın. Dışlanmaktan da çok korkan bir karakter.Bu yüzden "Çocuksal tavırlarıyla dikkat çeken bir arkadaş grubu"nun içinde buluyor kendini. Samantha ,Bu arkadaş grubuna Tavşanlar lakabını kendisi taktığı yetmiyor gibi her birine bir lakap bulmakta zorlanmamış. Maalesef Samanthamızın bir sorunu var fazla afyon kullanıyor. Samantha bunca histeriyle nasıl yaşıyor anlam veremezsiniz ,emin olun tavşanlar .Kitap hayvanları Fantastik dünyaya zorlama konusunda Felix Salton'un "Bambi"sini anımsatıyor tabi ki yanından bile geçemeyerek.Asıl soru ;Bu kitaba "Goodreams Okur ödülleri'nde Korku romanı finalistliği neden verildiği? Bu romanı okurken korkan insanlar var mı ? Ciddi olamazsınız tavşanlar! Buarada yeni yılınız kutlu olsun Samantha ve gerçek olmaya bir buçuk kala jonah ! Nice try diddy.