Gamze Demet

Gamze Demet
@GamzeDemet
birine bu kadar yakınlık hissedip uzak kalmak zorunda olmak nasıl bi cehennemdi?
Reklam
İnsan her an ya doğmaya ya da ölmeye devam ediyordu.
Sayfa 376·Kitabı okudu
Hayat, acı ve sevginin zıtlığında yaşanan bir ikilemde çalışan denklem gibiydi. Acılar paylaşarak azalır, sevgi paylaşarak çoğalırdı, hayatın temelinde daima paylaşmak vardı.
bazı erkekler zor hisseder ama bir kere hissettikleri duyguyu zor kaybederler.
Hayat aynı anda akıyordu ama herkes farklı yaşıyordu gerçekleri, acıları, duyguları, düşünceleri... çünkü hayat, her bedende daima farklı akıyordu.