Evren’de hata yoktur. Vermemiz gereken tepkileri bir şekilde verebilecek kadar gelişip gelişmediğimizin
ölçümünü yapar her kriz. Hata olarak algıladığımız şey, algımızdaki zayıflıktır, büyük resmi görememekten, kendi küçüklüğümüzden kaynaklanır tüm endişe ve korkularımız.