Hâlbuki insan hep iyi olamadığı gibi her zaman doğru olanları da yapamaz. Hatalarımız da bizimdir. Biz bu hatalarımızı niye bir türlü kabul etmek istemeyiz ki.
Zavallı insan, derdin az mı ki kendine yeni dertler uyduruyorsun. Az mı kötü durumdasın ki, bir de kendi kendini kötülemeye hevesleniyorsun. Niçin yeni çirkinlikler yaratmaya çalışıyorsun? İçinde ve dışında zaten o kadar çirkinlikler var ki!