Bazen kayboluşumu, bazen benliğimi bazen de kendimi bulduğum çok farklı bir dünya... Kitap benim için bir arayış yolu diyebilirim ya da ufkumu olduğunca açan anahtar kelime diyebilirim. Sadece içine girip doğru anahtarı bulup doğru kapıyı açmak yeterli oluyor.