Gece ve ay.. Biri karanlık, biri aydınlık. Biri hep orada birinin belli saatleri var. Ve biri olmadan biri asla görünemiyor. Ay geceye muhtaç, eğer gece olmazsa kimse onun varlığından bile haberdar olamaz. Ama gece yüce, kutsal, büyük.. Gece, ay olmasa bile herkes tarafından fark ediliyor ama buna rağmen gece, ayın kendisinde olmasına, karanlığı bölmesine izin veriyor. Çünkü gece aya aşık.. Gecenin sadece karanlığa ihtiyacı var, ayışığına değil… Ama ay öyle değil ay geceye muhtaç, gece ise ona aşık..