GamzeKaya

GamzeKaya
@Gamzekaya_
Psychology
" Bu kalp acısını unutamazdı. Canına batan diken belli ki hiç susmayacaktı. Ve bir yanı değil her yanı, hep kırık kalacaktı. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
" Tek başına ne duru iyilik ne de saf kötülük sensin. Ne baştan ayağa cennetsin ne de tümüyle cehennemsin. Aynı anda birbirine zıt iki şeysin. "
" Söylemek düşünmenin hem sebebi hem neticesi . "
" Aklım iyi ki almıyor. Çünkü yaratan, yarattığı şeyin sınırları içine nasıl sığabilir? "
" Oysa anlatmak, benim için de anlamanın en yetkin biçimiydi. "