Insanların hayatına "iyi ki" olun "Keşke" olmayın. Iyi olmak sizlere hiç bir şey kaybettirmez.
Hayatlarına girdiğiniz insanlar size "iyi ki tanımışım seni" desinler,
"Keşke hiç tanımasaydım" demek yerine,
"Iyi ki varsın" desinler
"Keşke hiç olmasaydın" demesinler.
Dedirtmeyin bunu kendinize. Insanların hayatında pişmanlık olmayın, iyi olunca bişey kaybetmiyorsunuz çünkü.
Bi söz vardır der ki; "Bir insan öldükten sonra Allah katındaki yerini öğrenmek istiyorsan, arkasından konuşulanlara bakın"
Bırakın sizin arkanızdan da iyi konuşsunlar...🍁
🙌