Yuân Fên

Yuân Fên
@Gamzelideli
Araftayım... Yusuf gibi karanlık kuyuda , Züleyha gibi utangaçlıkta ama derin bir araftayım ... صمد
Gazeteci
AUZEF / Sosyal Hizmetler
İstanbul
15 Ekim 2000
29 okur puanı
Mart 2022 tarihinde katıldı
- Sen şimdi burada ne yaptın? Ne söylüyordun öyle içinden? - Dua ettim sadece. - Neden, bir sıkıntın mı var? - Dua sadece sıkıntı halinde mı edilir?
Sayfa 76 - Ekşi·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Gözlerinden akan yaşlarla birlikte mısralar ardarda geldi:
" Yüksek duvarlar üzerine konmuş bir güvercin sessizce bakar bana Fısıldar yanlızlığımın türküsünü, pembe düşlerim onun kanatlarında Tutmak ister mi ellerimi, konar mı yüreğime bir baharda? Ya şu rüzgar, aşkın şarkısını mı söylüyor bana? Rüzgar, ay, felek haykırıyor Haydi, kalk git, savur duygularını Ağla, ağla diyor bana! Fakat dinlemem, hayat nedir ki Bir uçurtma. Ah, şehrin üzerine parlayan ay! Kimler vuruldu kim bilir sana Ne sözler, ne diller döktüler Ama sakın sen kanma. Haydi, şimdi tut nefesini ve Ankara! Dinlemek istiyorum seni, Kimler inliyor göğüsünde bilinmez Kimler haykırıyor mutluluğa Sen de dinle beni, duy Haydi, susma, anlat beni bana Anlat ki ağlayayım omuzlarında Kimin umrundayım sanki Ama sen beni sakın bırakma... " Yarım kaldı şiiri, ağlamaktan yazamadı.
Sayfa 66 - Ekşi·Kitabı okudu
Şiir
Ne tuhaf bir duyguydu bu!
Tıpkı annesinden azar işiten bir çocuğun dönüp tekrar ona sığınmak istemesi gibi...
Sayfa 52 - Ekşi·Kitabı okudu
Duygu ve Düşünce
ömür nedir ki?
- Ömür bir sermayedir. Eninde sonunda tükenir, kelebek de olsan, koca bir çınar da.
Sayfa 10 - Ekşi·Kitabı okudu
Düşünce
Rabb'ine Yürümek...
- Ama Kevser nine, her canlının ömrü aynı uzunlukta değil mi? - Bitecek olduktan sonra gerisinin önemi yok evladım, mesela kelebek olabilmekte. Bu kelebek bir tırtıl idi, koza örmeseydi kelebek olmazdı, kelebek olmasa idi çiçeği bilmezdi, çiçekten gözünü alamasaydı güneşi göremezdi. Ademoğlu da bu misaldir. Kimi tırtıl olarak kalır da çıkamaz daracık dünyasından, kimi de kozasında çürür, kimi belki kelebek olmayı başarır ama dünya onu aldatır da hakikati göremez, kimi de öyle bir kelebek olur ki Rabb'ine yürür. - Sen hiç böyle birini tanıdın mı nine? - Nasıl birini evladım? - Kelebek olabilen; Rabb'ine yürüyebilen birini. - Tanıdım evladım, tanıdım. - İsmi neydi Kevser nine? - İsmi... Zülal'di kızım...
Sayfa 10 - Eşik·Kitabı okudu