Tanımana gerek yok.
gecmis beni ilgilendirmez bugunu yaşarım ve biter.
Bu zamanda "dostuna" bile güvenme. Çünkü guvenini kazanıp seni yarıyolda bırakan odur.
prєttч's σn thє ínsídє
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
“Lunarpark soğuk ve ıssızken çok daha eğlenceliymiş. Sen olmasan asla bilemeyecektim.”
“Soğuk ve ıssızken her şey daha güzeldir Yosun.”
“Bizim evimize benziyor...”
“Bize benziyor.”
Senin dünyan iki gözünün gördüğü kadar mı?"
İşaret parmağı ile başparmağını hafifçe açarak birkaç santimlik bir aralık yaptı. Elini havaya kaldırarak o aralığı gösterip, "Benim dünyam bu kadar." dedi.
Hafifçe tebessüm edip, "Nasıl yani?" diye sordum. Parmaklarıyla oluşturduğu aralığı yanağıma yerleştirdi. "Bak... Gülünce dudakların bu kadar kıvrılıyor yukarı. O yüzden, benim dünyam bu kadar."
Benim yürüdüğüm her yolun sonu uçuruma çıkıyor ...En kötüsü de ne biliyor musun?...düşmeme bile kimse izin vermiyor!...
Ben...Sevilmek icin ödediğim bedellerden yorulduk artık...güvenmek isterken yere çakılmaktan cok sıkıldım...beni boşverin...ben iyiyim!..herkese uzak..herkese mesafeli iyiyim ben!.. ne kadar uzak durursanız...o kadar az kırarsınız...