Ayşenurrr

Ayşenurrr
@Gamzeliyyyy_ae
𝓐𝓨Ş𝓔𝓝𝓤𝓡ོ (𝓐𝓔)
10/10
·544 syf.··
Beğendi
·
2020 12. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 01 Mayıs 2020 16:56
Her bir eserini severek okuduğum sevgili yazarımızın bu eserini de zevkle okumuş bulunmaktayım. Her bir sayfasında Her bir başlığında sıkılmadan,akıcı bir şekilde okuduğum bir eser oldu. Etkisinde çok kaldığım bir bölümden bahsedecek olursam bu Geç Ödenen Borç bölümü olacaktır muhakkak. Bu bölümü açıkçası yutkunarak ve yer yer gözlerim dolacak şekilde okudum. Bu bölümde bir adamın bir kadına nasıl davrandığı,onu esasında topluma karşı nasıl koruduğu sonucuna varabiliriz ve aynı şekilde bir kadının da zamanı geldiğinde topluma karşı bir adamın saygısını tekrar nasıl kazanacağını göstermesi ona bu konuda yardımcı olması,vefanın ve sadakatin ne denli önemli olduğunu göstermesi hususunda bize örnek teşkil etmektedir. Herkesin okumasını tavsiye ettiğim bir eser.
1000k
Stefan Zweig - Seçme Eserleri 1Stefan Zweig · Yakamoz Yayınları · 20181,148 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi
Uçurtma Avcısı dostluğun,kardeşliğin,sadakatin kitabı.Joanna Trollope'un da dediği gibi"Muhteşem: Bir kitabı ilk sayfasından son sayfasına kadar sıkılmadan okumak mümkün mü?Evet mümkün öyle bir kitap işte, bize vefanın, sevginin ne olduğunu anlatan, zamanı gelince yapılan iyiliklerin muhakkak karşılık bulduğunu gösteren, aynı anda birçok duyguda bizi birleştiren çok değerli bir eser bu eseri okuyanları şanslı gördüğümü belirtmek isterim. Yutkunmadan okunmuyor bazı sayfalar ve bazı sayfalar bizi mutlu ederken bazıları bizi hüzünlendiriyor.Bir ülkenin yaşadığı acıları, gözyaşını ve o ülkede yaşanmayan çocukluğu anlatmak aslında birçok ülkeyi anlatmak gibi. Bir ülke düşünün ölenler şanslı, bırakın ölüm belgesini doğum belgesi bile yok ve bir ülke düşünün bir stadyumda maçı izlerken ses yükseltilmez ama zina edenler cezalandırılırken sevinip ses çıkartılır bu aslında kötülüğe karşı sessiz kalmak değil midir?Ve evet yine sessiz kalındı. Çocuklar acı çekerken de, aç kalırken de sessiz kalındı, öyle ya Afganistan'da çocuk çok ama çocukluk yok. Peki burada kim daha çok vefalıydı Emir mi Hasan mı?Yoksa yapılanlar yeni biri olmayı mümkün mü kıldı? Birini çok sevmek onun için hırsızlığı bile üstlenmek sevginin bazen karşılık beklemeden de gösterildiğinin kanıtı, okurken bambaşka hisler ile doluyor insan, olayı yaşamış gibi gözünde canlandırabilmek,o anı yaşamak, hissetmek.. Anlatılacak çok acı var ama yine de yeniden iyi biri olmak mümkün diyelim biz...
Uçurtma Avcısı (Midi Boy)Khaled Hosseini · Everest Yayınları · 2021192,5bin okunma
10/10
·144 syf.··
Beğendi
·
2022 2. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 31 Ocak 2022 17:22
Ahmet Kaya: Yağmurlu Ülkenin Sürgün Konuğu Kitap tek kelime ile muhteşem bir eser! Bu kitaba layık bir inceleme yapabilmek için ikinci kez okumuş bulunmaktayım umarım bu esere yakışır bir inceleme yapabilmişimdir. Yaşadığı tüm zorluklara rağmen, karşılaştığı tüm engellere rağmen daima halkını savunan, onların dertlerini, acılarını, hüzünlerini evrensel bir dil olan müzik ile anlatan bir sanatçının yaşamına tanıklık ediyoruz.Ülkenin zorlu şartlarından dolayı yaşadığı yeri terketmek zorunda kalan, hiç bilmediği bir yere giden ve ilk defa deniz gören, hiçbir zaman pes etmeyen ve yaşadıklarını kabullenen bir sanatçı. O müziği ile bir şarkının bir ülkeyi bir halkı bölemeyeceğini anlatmak istedi sadece ama öyle yaa hiçbir zaman onu anlayan olmadı.Güzel bir söz okumuştum Ahmet Kaya'nın YouTube hesabına 1,2 milyon insan abone olmuş. Öldüğü halde yani yeni klip ya da yeni şarkı çıkartmayacağını bile bile abone olmuşlar niye mi? Çünkü ölmüşte olsa hâlâ dertlerin ilacı. Müzik özgün olmalı her toplumda,her dilde...ve özgür olmalı sanatçı.
1000Kitap
Ahmet Kaya: Yağmurlu Ülkenin Sürgün KonuğuKolektif · Gam Yayınları · 200539 okunma
10/10
·419 syf.··
Beğendi
·
2020 11. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 23 Nisan 2020 15:05
Çok güzel bir kitap ve başından sonuna kadar hiç sıkılmadan büyük bir istekle ve sonuna yaklaşırken de yutkunarak okudum ve bu kitabı şimdiye kadar okumadığım için de pişmanlık yaşadım.Herkese okumasını tavsiye ettiğim bir kitap bu kitabı okumayan kalmamalı. Kitap babasız büyüyen küçük bir kızın ne acılarla hayyatta kalabildiğini en güzel şekilde anlatmış ve tabi küçük kızın annesinin de kızının mutluluğu için ondan uzakta bile olsa herşeyini onun için feda ederek hayatta kalma mücadelesini yine çok güzel bir şekilde aktarmış bize. Küçük kızın hayatı boyunca sevdiği,baba dediği bir adama denk gelmiş olması belkide çektiği acılarının karşılığıydı. Ve kitaptan şunu da öğrendim ki birbirini gerçekten seven iki insan hiçbir zaman ayrılmazlar hep birliktedirler.Bu kitap şunu gösterdi:Sevgi daima kazanır yeter ki sevgisiz kalmayalım, karşılık beklemeden sevmesini bilelim işte o zaman ruhlar aydınlanır.Sevgi emek vermektir. Herkesin bu kitabı okuması dileğiyle...
1000Kitap
SefillerVictor Hugo · İlgi Kültür Yayınları · 2018105,5bin okunma