Duvarımda yazanlar kendime ait benim düşüncelerim bilmiyorum beğenir misiniz devamı gelir mi sadece düşündüm ki bir çok insanın yazılarını dusuncelerini okuyorum görüyorum ben de düşüncelerimi paylaşayım adil olsun.
Bir sigara dumanı gibi;
Boğuk, sisli öylesine yoğun ki kendini kaybediyorsun.
İşte o an boşluktasın.
Ne hissettiğini ne düşündüğünü bilmeden,
Kafanda ki sesleri dinlemeye çalışıyorsun...
Ama olmuyor sanki hepsi birbirine girmiş farklı dilde konuşuyorlar anlayamıyorsun.
Sonra zaman geçiyor, işlevini yitiriyorsun.
Bir hiçsin...
Pıt pıt pıt... Huzura çağıran bir ninni.
Sonsuz zemzem, huzur akıyor bal dudaklardan.
İki yana kıvrılmış ışığıyla büyüleyen güneş.
Her bir tel, her bir tanesi, hepsi ayrı bir nefes.
Sanki cennetteki yasak elma...
Öyle serin ki hislerim,
Tir tir titretiyor...
Sona geliyorum.
İçimdeki gül soluyor,
Yok oluyorum, ölüyorum.
Öyle yakıcı ki düşüncelerim,
Sonsuz bir girdap gibi
Kayboluyorum...
Karanlık, ıssız.
Korkuyorum!