Elfida...

Elfida...
@Garipbirinsan
Duvarımda yazanlar kendime ait benim düşüncelerim bilmiyorum beğenir misiniz devamı gelir mi sadece düşündüm ki bir çok insanın yazılarını dusuncelerini okuyorum görüyorum ben de düşüncelerimi paylaşayım adil olsun.
İstanbul
2 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap