Garipp

Acaba hiç kendim olmuş muydum? Hiç kendimiz olduk mu? Görevlerin birlikte götürülmediği bir yerim oldu mu hiç?
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yeninin getireceği apayrı bir iç coşkusu vardır.
"Hem gürültülü bir karanlıktasınız, hem, çıt çıkarmayan bir aydınlıkta tırmanıyorsunuz... çıkıyorsunuz... yalnız... çıkıyorsunuz..."
“Bak işte şu an, kendinin olsun, başkalarının olsun yanlışlarımızı unutmanın tam sırası. Hatta o yanlışları sevmenin… Yanlış insanlıktır
Sıkılganlık bir huy oluyor, burnunu çekmek gibi. Oğuz Atay-Tutunamayanlar