Bazı anlar oluyor ve bazı insanları hayatımızdan çıkarıyoruz. Bu kimine göre doğru kimine göre ise yanlış oluyor. Yaptıkları hataları gördükçe onlardan soğuyoruz ama hiç sormuyoruz sen bu hatayı neden yapıyorsun diye. Yargılamak kolay da sorgulamak bu kadar zor mu? 🪐