Yazar kişileri, hareketlerinin anlamı çok iyi analiz etmiş. İnsanın kendi hayatını düşünmesini,kendi kafasında kurduğu belki çoğu zaman doğru olmayan ama yine de kendini inandırdığı düşünceleri aklına getirtiyor.
Ahmet Ümit' in pek beğenmediğim kitapları arasında.Bir konuda bilgi vermek için yazılmış ve buna uygun bir kurgu yapmaya çalışmış ama kurgu pek olmamış.