Mevlut Çetin

Mevlut Çetin
@Gazapizt
Son baharın sonunda bahar yok Artık!
Ve gitti
Senden sonra şehir şehir gezdim. kitap okudum,şiir yazdım,şarkılar dinledim. Kaç insan tanıdım. Ağladım,güldüm,sigarayı çoğalttım. Ara sıra içtim daha çok ağladım. Acı çektim,Yaramı kaşıyıp kaşıyıp tekrar sardım. Ayağıma taş değse kıyamazdın, senden sonra uzerime ne duvarlar yıkıldı, ben hepsinden sağ çıktım, şuram acıyor diyemedim kimseye. herşey biraz yarım kaldı,eksildi,anlamını yitirdi ama sen aynı kaldın. Her nerede, kiminle mutluysan sonsuz olsun mutluluğun #mevlutç
Edebiyat