GbO

GbO
@GbO41
Ben hiç prenses olmadım ama hikayem'de kötü krallar ve kraliçeler vardı.
Yazar 'mış
Sosyoloji
Deutschland
Izmit
73 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Onca sevişmelerden sonra Moonlight Sonata çalıyordu Gece'ye Anladım, seviştiğiniz aslında ben değildim , oydu. #cennetimiararken
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Seni çok özleyeceğim. Hiç kavuşmadığım seni özleyeceğim. Dün öpüştük seninle, Yarın belki sevişiriz kimbilir? Ve sen yoktun tüm bunca şeyde Herşey bir rüyaydı. Ve anladım. Sonsuz ve kusursuz olan herşey Bizimle gelendi. Ben gidiyorum Sen gelemezsin Dedimya Seni çok özleyeceğim
Aslında hiçbir şey gitmenle alakalı değil.Kalmamış olman mühim olan. Çünkü sevilmeyişim kalmamanda saklı, gitmende değil.
Seni tarif etmek mümkün değil ama zamanın içinde zaman diyerek bir mucizeyi anlatabilirim. Çünkü seninle olmak; şu kısacık anın içinde dahi bir ömür yaşamak gibiydi.
Ölümü tanıdım, bir başkasının gözlerinden.