GbO

GbO
@GbO41
Ben hiç prenses olmadım ama hikayem'de kötü krallar ve kraliçeler vardı.
Yazar 'mış
Sosyoloji
Deutschland
Izmit
73 okur puanı
Aralık 2022 tarihinde katıldı
Görmek istemediğiniz şeylere gözlerinizi kapatabilirsiniz ama hissetmek istemediginiz birşeye kalbinizi asla kapatamazsiniz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşk aşk diye diye seni buldum. Seni koydum içime, sen doldum. Sen varsınya içimde, ben bu aleme sığmaz oldum.
Ne güzel olmuş bak, geçtiğin yollar, Boşuna değilmiş gel demelerim.
Ve tüm bunlar bir şaka olmalı. Asla gülemeyeceğim bir şaka.
Bu sabah bütün dünya, gökyüzü, toprak, şu yola düşen ölmüş tavşan... Hepsi gittiğini haykıriyor.