GeCe

GeCe
🅶🅴🅲🅴
İçimdeki karanlığı değil , dışımdaki gece'yi seviyorum..
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
İnsan kendinden öte gidemez ,neyse o dur . Yaşadıkları, yaşayamadıkları, sevdikleri ,nefret ettikleri ,üzdükleri ,üzüldükleri vardır . Herşeye rağmen özünü kaybetmeyen insan, insandır..
Kimisinin gecesi gündüzüne karışmıştır,kimisi hep gecedir ..
Ve ben ; Heybemdeki her şeyin değersiz olduğunu, Yol bitince anladım. Abdurrahim Karakoç
Evet, ölüm sizi sırtında taşıyor, zamanı gelince bir uçurumdan aşağı atacak.