Seda1903

Seda1903
@Gece_kusuS
Mesaj atmazsanız sevinirim :)
Orada uzakta bir yerde Artık zayıflayan bir ses Bana vazgeçme diyor
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir gün arkama yaslanıp şunu demek istiyorum "Ben başardım"
Herkesin yolculuğu farklıdır...
Yoruldum patron.. insanların insanlara saldırmasından , çocukların ömrünün kelebekten az olmasından , adaletin bozguna uğradığı bu dünyada yaşamaktan yoruldum #Yeşil Yol
Şairin dediği gibi; derin üzüntüler, büyük sevinçler, zorlu günler .. Her şey gelip geçer , geriye sadece tavrımız kalır...