Seda1903

Seda1903
@Gece_kusuS
Mesaj atmazsanız sevinirim :)
Yoruldum patron.. insanların insanlara saldırmasından , çocukların ömrünün kelebekten az olmasından , adaletin bozguna uğradığı bu dünyada yaşamaktan yoruldum #Yeşil Yol
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Şairin dediği gibi; derin üzüntüler, büyük sevinçler, zorlu günler .. Her şey gelip geçer , geriye sadece tavrımız kalır...
Aslında özlenen insanlar değil anılardı..
Yokuş çıkmak zordur ama unutma ki en güzel manzara tepeden seyredilir..🏞
"Karanlıktan korkan insanları geceye aşık ettiniz "