Seda1903

Seda1903
@Gece_kusuS
Mesaj atmazsanız sevinirim :)
Yarıştığim sensen kaybetmeye razıyım Zeynep .. #Karantina
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Canımızdan çok sevdikleriniz acıtmadı mi zaten hep şu canımızı?
Hayat, sana asla sormadan akıp giden bir nehirden farksızdır. Ona yetişmeniz imkansız, bir şeyler sorup durdurmanız mümkün değildir. Hayat, üzerinde oynadığınız bir oyun bahçesidir...🍀
Kimseyi değiştiremezsin hayatta. Ve kimse için de değişmemelisin. Kimliğini kaybettiğin an yaşamını çöpe attın demektir..
Aralıyorum perdeyi, odama güneş doğuyor sanki. Aydınlık güzel şey ama beni boğuyor. Ben daha çok karanlıklarda yaşıyorum,geceleri ve kışı seviyorum.