Seda1903

Seda1903
@Gece_kusuS
Mesaj atmazsanız sevinirim :)
Kimseyi değiştiremezsin hayatta. Ve kimse için de değişmemelisin. Kimliğini kaybettiğin an yaşamını çöpe attın demektir..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aralıyorum perdeyi, odama güneş doğuyor sanki. Aydınlık güzel şey ama beni boğuyor. Ben daha çok karanlıklarda yaşıyorum,geceleri ve kışı seviyorum.
Yarından bir şeyler beklemekle geçiyor ömrümüz...
mesaj geldi diye telefona bakıp hava durumu , indirim bildirimı görmek kadar bi yıkıklık var mı ya :D
Kadın
"8 yaşında falandım. Babam gözümün önünde anama yumruk vurunca kendimi dışarı attım. Etrafıma baktım. Tavuklar, köpekler, koçlar, sığırlar.. Hiç bir hayvanın erkeği dişisine kuvvetini denemiyor. O zaman dedim ki dişisine vuran erkeğe hayvan bile demek yanlış. Hayvana haksızlık. #Sen On Yedi Yaşımsın # Miraç Çağrı Aktaş