Seda1903

Seda1903
@Gece_kusuS
Mesaj atmazsanız sevinirim :)
Yarından bir şeyler beklemekle geçiyor ömrümüz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
mesaj geldi diye telefona bakıp hava durumu , indirim bildirimı görmek kadar bi yıkıklık var mı ya :D
Kadın
"8 yaşında falandım. Babam gözümün önünde anama yumruk vurunca kendimi dışarı attım. Etrafıma baktım. Tavuklar, köpekler, koçlar, sığırlar.. Hiç bir hayvanın erkeği dişisine kuvvetini denemiyor. O zaman dedim ki dişisine vuran erkeğe hayvan bile demek yanlış. Hayvana haksızlık. #Sen On Yedi Yaşımsın # Miraç Çağrı Aktaş

Seda1903

, bir kitabı okumaya başladı
Uzaklara,bilinmeyene ve sessizliğe talibim... #Sabahattin Ali