Şimdi ikimizin bir fotoğrafı
olmalıydı ama öyle duvara asmalık
değil. Cüzdan da taşımalık da değil.
Telefon da saklamalık hiç değil.
İstiyorum ki kitap arasında
Unutmalık bir fotoğrafımız olsun.
Bundan üç yüz yıl sonra birisi o
Fotoğrafı bulsun ve desin ki :
"Bir adam bir kadına nasıl bu kadar
Güzel bakar?