İsimsiz

İsimsiz
@Gece_kusuu
Kimseye Fazla Güvenme, Beyaz Gülün Gölgesi Bile Siyahtır...♡  
#Dünya
#Dünyaa, 2003
19 okur puanı
Temmuz 2023 tarihinde katıldı
Annem dünyanın en güzel kadınıydı , En güzel gülümseyen kadını. Suya şeker katsa sütlaç olurdu, Toprağa kül dökse gül.
Reklam
Bazı Adamlar Sevdiğini Ne Güzel Anlatıyor...
Şimdi ikimizin bir fotoğrafı olmalıydı ama öyle duvara asmalık değil. Cüzdan da taşımalık da değil. Telefon da saklamalık hiç değil. İstiyorum ki kitap arasında Unutmalık bir fotoğrafımız olsun. Bundan üç yüz yıl sonra birisi o Fotoğrafı bulsun ve desin ki : "Bir adam bir kadına nasıl bu kadar Güzel bakar?
"Yarın hatrımı sorsan ne olur, Bugün hevesimi kırdın bir kere..."
Bir gün ağır konuşursam, sustuklarıma sayarsınız.
Her Şey Göründüğü Gibi Olsaydı Eline Aldığın Deniz Suyu Mavi Olurdu..!