Aybala

Aybala
@Gece_mavi_
öğrenci,müzisyen,voleybolcu
Fen lisesi
Sivas
Giresun, 12 Mayıs
137 okur puanı
Ağustos 2019 tarihinde katıldı
Kimseye boyun eğmedim ama sana yerle bir oldum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bana yalnızlıktan daha mı iyi geleceksin yoksa bana yalnızlığın güzelliğini mi aratacaksın?
“Güldürmüyor, ağlatmıyor kimse senin gibi.”
Dolaştığım denizlerce düşünüyorum, Bineceğim son gemi değil midir Hayır sahibi omuzlarda giden tabut. Herkes gibi teselliye muhtaç olsaydım eğer, Derdim ki: 'Elbet bir ağlayanım olur benim de; Ramazan geceleri Cahit Sıtkı Tarancı
Şimdi sen kalkıp gidiyorsun. Git Gözlerin durur mu onlar da gidiyorlar. Gitsinler. Oysa ben senin gözlerinsiz edemem bilirsin Oysa Allah bilir bugün iyi uyanmıştık Sevgideydi ilk açılışı gözlerimizin sırf onaydı Bir kuş konmuş parmaklarıma uzun uzun ötmüştü Bir sevişmek gelmiş bir daha gitmemişti Yoktu dünlerde evelsi gün Cemal Süreya