"Bu gece, güneş bir anda gökyüzünde yıldızlar varken bile doğsa" dediğinde turkuaz gözleri tam gözlerimin içindeydi. "Ben seni yine bu şekilde izlemeye devam ederdim çünkü seni izlemek, bütün imkansız mucizelerden daha güzel."
Her zaman başka bir yol vardır.
O yolları göremeyeceğin kadar karanlıkta mısın?
Bir sokak lambasıyla o yolu aydınlatırsın.
Görünürde hiç mi yol yok?
O yolu kendin çizersin...
"Bir anlığına, sadece bir anlığına beni unutmuşlardı ve aslında kendi içlerinde ne kadar da eğlenceli ve nasıl da kendi dünyalarında olduklarını görmüştüm."
Çocuklar acı çektiklerinde bile kalpleri
kömürleşmezdi; yine de çiçeklerini büyütürlerdi
ve gün geldiğinde kömürleşmiş kalpleri onlara bile
çiçeklerini uzatırlardı, bu çiçeklerin adı merhametti