f__at**

f__at**
@Geceeeee
Sevgisizlikle savaşamam
Edebiyat
Reklam
Hiçliğe inanmak istiyorum,hiçliğin varlığına. Benim için cennet o. Artık hiçbir şeyin olmaması. Hikâyesizlik.
Sayfa 37·Kitabı okudu
İçinde yaşıyor olmanın bilgisiyle ne kadar tanıdık gelirse gelsin, "Fotoğrafta başka çıkıyor o", dediğimiz şeydir hayat.
Sayfa 96·Kitabı okudu
Başımı yaslayabileceğim bir aşka değil, sert bir yalnızlığa ihtiyacım var belki...
Sayfa 18·Kitabı okudu
Aşk olsun, diyelim, eksiği gediği biter mi hayatın, hikâyenin ? ️
Reklam