Herkes sosyal medyayı kötülemişte sosyal medyanın suçu değil, şu anki neslin böyle olması. Sonuçta alt tarafı bir platform, insanların kullanış şekli paylaştığı içerikler yüzünden bozuluyor nesil. Açıkçası bu sistemin getirilmesini de hiç doğru bulmuyorum. Kimlik bilgileri o kadar kolay çalınıyor ki şu zamanda bile. Bu planları gerçekten gerçekleşirse bu tarz kimlik bilgilerini çalan insanlara karşı kapı açılmış olacak. Dahası da şu sizin ne yaptığını görmeye başlayacaklar artık ekranlardan, hangi uygulamalara girdiğiniz, kimlerle yazıştığınız falan. Sonumuz 1984 kitabındaki gibi olacak bu gidişle. Gerçi insanlara normalleştirdikleri sürece artık ne anlatsan boş.