Öyle maalesef ya. Bende pek fazla yeni kitaplar keşfedemiyorum bu aralar. Geçen sene annemin kitaplarına bakarken bir şiir kitabı buldum. Başta okurken gram ciddiye almadan öylesine okudum, bu uygulamada o zaman 20-30 kişi mi ne okumuştu yanlış hatırlamıyorsam. Ama şiirler çok güzeldi, hiç beklememiştim o kitaptan bu kadar etkileneceğimi