Sanırım artık daha iyi anlamaya başlıyorum:neyi mi? Bu hayatta mutlu olmanın, birine güvenmenin ,inanmanın ve kendi ayaklarının üzerinde durmaya çalıştıkça birilerinin ayaklarına vurup seni düşürmeye çalışmasının nedemek olduğunu, her şeyin ne kadar zor ve yalandan ibaret olduğunu, bu hayatta bazılarımız için mutlu olmak haram gibi...