25. Yüzyılda konuşulmadan çözülmeyen, durduk yere hem cinsiyle, kavga edilecek kadar ne gibi bir nefret olabilir insanda biri bana açıklasın lütfen, çünki çok anlamsız geliyor.Konuşularak çözülecek okadar şey varken insanlarımızın böyle acımasız ve rezil olmaları gerçekten onlara bakış açımdan çok üzücü geliyor.Bir insan kendi cinsi ona şiddet ederken ona karışamaması kıyamaması ve cinsinin ona kıyması dahada üzücü.Kimse kimseye karışmamalı kimsenin böyle bir hakkı yok ve olmamalı.