Geceokur

Geceokur
@Geceyimdir
Gecelerin getirdiği yanlızlık ve korkunç duyguya aşığım.
"İki dalı olan orkide çiz,ikisini de canlandır,sonrasında kalbindeki renkleri çiçeklere ver;ölmüş olan dalını iyileştirenin hangi duygu olduğuna karar ver,o duygu sadakat ise hiçbir orkide bir daha solmaz.Renklerini verenin hangi duygu olduğuna karar ver,aşk ise o çiçek daima rengarenk kalır." TUGAY DEMİR ÇEVİKER'İN SEVGİLİ AVUKAT'I
Sayfa 88·Kitabı okudu
Kitap Alıntısı
Reklam
Düşüncelerim,hayallerim,kararsızlık larım ruhumu çok yoruyor.Düşünmekten kurtulmanın yolu nedir?
Belki ileride birlikte olucağımız kişiyi çok kez gördük ama bilmiyoruz ve belkide hayatımıza ilerde gerçekten birlikte olacağımız kişi dışında bir çok kişi hayatımıza dahil oluyor.
Başlangıç
Çoğu kişi yaşantısını seçemiyor.Bir aile, aileden gelen bir bütçe.Doğduğumuz o ilk andan itibaren hayatımız ailemizin ellerinde oluyor.Uzunca bir süre müdahale ediliyor.Taki kendi hayatımızı kurup hayatımızı, yaşantımızı, bütçemize kadar her şeyimizi kendimiz karşılayana dek. Her şeyin bir kuralı ve bir düzeni vardır. Başkaları tarafından konulan kurallar ve düzenler; Kendi kurallarımızı kurup kendi düzenimizi oluşturmanın verdiği keyfî tadana kadar.Sonrasında ise kendim için, benim koyduğum kurallar ve benim oluşturduğum düzen.Zamanın akışını değiştirmek çok haz verici olabiliyor...
Bir gece saat 5 sularında dışardan gelen bir müzik sesine uyandım ve şarkı bitene kadar da dışarıda o güzel şarkı çalmaya devam etti ve sonunda şarkıyı açan kişi gitti görmedim kimdi yada nasıl biriydi tek anladığım müzik zevkimizin uyuştuğu ve çok güzel bir şarkı olduğu.. Kalbimden tenime değen Olmadı, yâr Senden derine inen olmadı, Yâr Kimse yerine, yerine sığmadı Bin derdin birine derman Olmadı yâr Olmadı yâr...
Müzik
Reklam