Geckosevereim!..

Geckosevereim!..
@Geckosever06_
Biz akıllı diye gezinen canavarların ta kendisiyiz!
Keşke sözcüğü derim...
"Gerçi...Artık insanları, şu gerçileri olmasa daha çok seveceğim biliyorsun çünkü her genel cümlenin istisnalar göz yumduğu kendiliğinden anlaşılmıyor mu?"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Dünyadaki herşey sahtekârlıkla sonuçlanıyor ve başkalarının uğruna, kendi tutkusu, kendi ihtiyacı olmadan, para, onur ya da başka bir şey için didinen insan her zaman budaladır. "
"İyi günlerin çok az ama kötü günlerin çok fazla olduğu düşüncesini haksızlık olarak görüyorum"
"Her tür insanla tanıştım, henüz bir arkadaş bulamadım. "
"Kayıtsız bir şimdiyi yaşamak yerine geçmişin kötü anılarını hatırlamak için bunca güç sarfetmeseler, aralarında daha az acı olurdu! "