Aslında seçme şansı yok, değil mi? Kendisini öyle iğrenç bir
şekilde küçük düşürmesine yol açan şey, kendi çıkarlarını düşünmesi, fiziksel
acıdan korkması. Hiç samimi olmadığı çok barizdi. Evet, artık bir kabahat
işlemiyor. Ama ahlaki seçimler yapabilecek bir varlık olmaktan çıktı.
Göze göz, dişe diş diyorum. Birisi sana vurursa sen de ona vurursun, değil mi? Siz gaddar serseriler de devlete çok sert vuruyorsunuz, öyleyse devlet niye aynı şekilde karşılık vermesin? Ama yeni bakış açısı buna hayır diyor. Yeni bakış açısına göre, kötüleri iyiye dönüştürmeliymişiz. Bütün bunlar bana çok adaletsiz geliyor.