Geckosevereim!..

Geckosevereim!..
@Geckosever06_
Biz akıllı diye gezinen canavarların ta kendisiyiz!
Korktum, neyden korktuğumu dahi bilmeden. Önümdeki kocaman engelden korktum belki... Neymiş o engel dahi bilmeden.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Az konuştum, çok şey biriktirdim, Her sessizlik bir iz bıraktı bende. Kaybolmadım; sadece Kendime daha çok yaklaştım.
Ben çoğu şeyi içimde tutarım. Söyleyemediklerim, söylediklerimden fazladır. Yanlış anlaşılmaktan korktuğum için susarım bazen. Güçlü görünürüm ama aslında incinirim. Sadece bunu herkese göstermem.
Zekân var ama disiplinin yok. Yaratıcılığın var ama sabrın yok. Kimliğin var ama henüz omurgası oturmamış.