Geckosevereim!..

Geckosevereim!..
@Geckosever06_
Biz akıllı diye gezinen canavarların ta kendisiyiz!
İnsan kalabalıkların içinde kendini çoğalttığını zannederken, aslında parçalanır; geriye kalan şey ise paylaşılmayan düşüncelerle, söylenmemiş cümlelerle ve kimsenin duymadığı iç konuşmalarla dolu bir iç sürgündür.
1000Kitap
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Hakikat, kalabalıklar arasında ezilmiş; yalan, devletleşmiş bir konfor alanıdır.
Medeniyet, ahlâkın içi oyulmuş bir kabuğu; insanlık, o kabuğun içinde yankılanan boş bir sestir.
İnsan, kalabalıkların içinde çoğaldıkça yalnızlığını büyüten tek varlıktır...
Yaşlılık bu kadar korkunç alçalırsa, Gençlik ne yapsın?