Merhaba sevgili okur, adım Seyit Canlı tanıştığıma memnun oldum🙂 ( Gençtim Geçti ) öncelikle bir kitabın hayat bulabilmesi için kendi hayatımızdan yaşam vermemiz gerektiğini bilmeni isterim. Yazar bu şekilde okurun kalbine dokunabilir ve aynı şekilde okur da hayatına bir şey katabilir. Asıl amaç başka hayatlara hayat olabilmek değil midir?
Bende hayatına iyi olabilmek için kitapyurdu.com/kitap/genctim-g... köşemde seni bekliyor olacağım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖