📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap bir insanin iç benliğini anlatıyor aslında o kadar derinden etkiledi ki beni.. ikinci okumamda daha iyi anladım. tanıştığım kişi 8. Okumasında anlamış kitabı ve haklıymış her okuduğunda eminim çok farklı düşüncelere kapılmıştır. Kitap insana o kadar çok şey öğretiyor ki okumadan inanamazsınız. Galiba şimdi olmasa bile üç, dört yıl sonra bir kez daha okumak istiyorum