Kitaba yeni başladım ama bir dakika bile elimden düşürmek istemiyorum.. Etlileyici bir başlangıç yapmış yazar:) Bazı kitaplarda kendimizi mi buluyoruz acaba?
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap bittikten sonra bile etkisi hala üzerimdeydi nasıl bir katil, kimi bekliyordum kimler çıktı.. olaylar olaylar merakla sonunu beklemiştim ama hiç tahmin edemeyeceğim şeyler oldu
SadistJohn Burley · Panama Yayıncılık · 2015457 okunma
Kitap bir insanin iç benliğini anlatıyor aslında o kadar derinden etkiledi ki beni.. ikinci okumamda daha iyi anladım. tanıştığım kişi 8. Okumasında anlamış kitabı ve haklıymış her okuduğunda eminim çok farklı düşüncelere kapılmıştır. Kitap insana o kadar çok şey öğretiyor ki okumadan inanamazsınız. Galiba şimdi olmasa bile üç, dört yıl sonra bir kez daha okumak istiyorum