Dünya fani,ömür kısa,yol,uzun.fakat ne hikmetse insanoğlu bunu bir türlü kabul etmiyor.sadece dört elle değil, dört ayakla da dünyaya bağlanıyor. Niçin itiraf etmeyelim; o zaman da dört ayaklılardan farkı kalmıyor. Çünkü onlar da ölümü düşünmüyorlar. Halbuki insan ömrü -yıl itibariyle ne kadar uzun olursa olsun ikindi güneşine benziyor. Gölgesi uzayıp gittiği halde, ikindi güneşi çabuk batıyor.sönen, gölgelenen dünyada hüznümüze hüzün katıyor.