Giordano Bruno

Giordano Bruno
@Geronjmo
Çok zaman kaybettim.Çok zaman ve biraz ümit. Yaşamak bu galiba. İnsanları eskisi kadar sevmemek. İnsanları ve eşyayı.Galiba ölmek de bu.. #85745189 #116298109
Kaçıp sana saklanıyorum akşam oldumu Sana dokununca mı denizleniyor masa Senin avcıların mı hayvanları kovalayan Sıkıntımın ormanında? Üç beş günümüz var şuracığında Nice oyuncağımızı kırdılar Biz de güzel çocuklardık bahçelerde Sularda alabalık Azla avunmaya alıştık Ne yapalım paramız yoksa Şarabımız bitince yağmura çıkarız Kim güzelleşmiyor öpüşünce.
Reklam
Bugün pazar. Bugün beni ilk defa güneşe çıkardılar. Ve ben ömrümde ilk defa gökyüzünün bu kadar benden uzak bu kadar mavi bu kadar geniş olduğuna şaşarak kımıldamadan durdum. Sonra saygıyla toprağa oturdum, dayadım sırtımı duvara. Bu anda ne düşmek dalgalara, bu anda ne kavga, ne hürriyet, ne karım. Toprak, güneş ve ben... Bahtiyarım...
SEVERMİŞİM MEĞER Yıl 62 Mart 28 Pırağ-Berlin tireninde pencerenin yanındayım akşam oluyor. Dumanlı ıslak ovaya akşamın yorgun bir kuş gibi inişini severmişim meğer. Akşamın inişini yorgun kuşun inişine benzetmeyi sevmedim. Toprağı severmişim meğer toprağı sevdim diyebilir mi onu bir kez olsun sürmeyen Ben sürmedim. Platonik biricik sevdam da buymuş meğer. Meğer ırmağı severmişim. İster böyle kımıldanmadan aksın kıvrıla kıvrıla tepelerin eteğinde doruklarına şatolar kondurulmuş Avrupa tepelerinin, ister uzasın göz alabildiğine dümdüz. bilirim ırmak yeni ışıklar getirecek, sen göremiyeceksin, bilirim ömrümüz beygirinkinden azıcık uzun, karganınkinden alabildiğine kısa. bilirim benden önce duyulmuş bu keder benden sonra da duyulacak. Benden önce söylenmiş bunların hepsi bin kere, benden sonra da söylenecek.
Ne olursa olsun ne yaşarsak yaşayalım altından kalkacağız tırnak ile diş ile direneceğiz mücadele edip mutlu olmaya çalışacağız 20yıl mutsuz gezip son gün mutlu olacaksak bile o 20 yılı yaşayacağız..
“Çok gülen bir insan uzun süre devam ederse gözünden yaş gelir. Ağlayan bir insan bir süre sonra sinirden güldüğünü hisseder. Haddini aşan her duygu zıttına dönüşür. Haddinden fazla sevdin, şimdi nefret ediyorsun.” Demişti birisi. Dozu aşılan her şey, zehirdir. Öldürür. Her şey..