Çok zaman kaybettim.Çok zaman ve biraz ümit. Yaşamak bu galiba. İnsanları eskisi kadar sevmemek. İnsanları ve eşyayı.Galiba ölmek de bu..
#85745189#116298109
Arkadaşlar ben burayı ilk açtığımda 2021 yılında tanıştığım ve bunca zaman sanal kaldığımız arkadaşımla buluştum. Birbirini çok iyi tanıyan iki yabancı olarak buluştuk. Bana bu kadar mükemmel bir insan kazandırdığın için teşekkürler 1k