Hani olur ya gözlerin doludur ama ağlamamaya çalışırsın.Derin bir nefes alayım derken bir damla düşüverir ģözlerinden,o bir damla bin damlayı getirir,dayanamaz dökersin içinde ne var ne yoksa.O hali biliyordum ki korktum,nefesimi tuttum.Ölmek istiyordum,ağlamak istemiyordum..